Tuesday, November 15, 2011

IM BACK!!

Hey,cik cherry kuning...
hmm,setelah lama menghilangkan diri now aku kembali...:)
rasanya dah berbulan lamanya aku tak update blog nie no idea la nk update apa..
but now banyak yang aku nak story rindunya kt cherry kuning.............:'(


Start Praktikal,
Mood hepy sangat tak lagi kena menghadap kuiz or menghadap assignment yang memeningkan kepala but untuk 6month jela kan sempat untuk aku merehatkan minda...hehehe... Aku berpraktikal berempat fina,ekin and fatimah pada mulanya so tak la rasa nervous sangat coz ada kawan-kawan but kat sana kami dapat sorang lagi kawan baru nama dia mira roni tapi kami panggil dia roni ja..huhu.. Alhamdulilah kami semua rapat dan serasi bersama..hehe..:) Minggu kedua, kawan kami bertambah lagi 2orang student baru masuk praktikal nuruddin dan ihsan. Alahai,mula masuk malu-malu kucing but bila dah lama kami semua rapat.. Sudah laa makin lama makin merepek je..hihi...Aku tak lagi bosan dapat belajar benda yang baru yang tak penah terlintas dalam fikiran aku akan belajar benda-benda nie semua...huhu.


JENG...JENG...JENG....



Hehe...merah kan?? time nie kami kat sawah baru je lepas membuang padi angin dan sambau...peace..hihi..






Aiyaa..ada gaya macam petani tak???huhu... Aku tak lagi bosan dapat belajar benda yang baru yang tak penah terlintas dalam fikiran aku akan belajar benda-benda nie semua...huhu
THANKS FRIEND!




Majlis berbuka puasa di golf resort best!! Terima kasih semua yang terlibat...:))



Hmmm...semua tengah sibuk nie.. jangan la kacau...OKBAI! :p




Moral of the story,
Pengalaman Mengajar Kita Erti Sebuah Kehidupan...SEKIAN!






No comments:

Post a Comment